278

MIN HELG I KORTHET
fredag
denna dag var tillägnas anna eftersom det var hennes födelsedag :) åkte hem till henne när jag gjort mig i ordning och allt så hjälpte jag henne fixa sig lite och vi bytte lite saker :) jag hade på mig min svarta pennkjol och en jättekort svart klänning jag lånat av jessica (såg ut som jag hade en volangklänning tillsammans) och sen hade jag en vit halsduk och min beiga vårjacka med boots till :D anna hade på sig en svart body med en stor rosa puffkjol, den var verkligen jättefin! och så hade hon sin svarta jacka och vit halsduk hon med. vi drog till nivå22 och förade lite innan vi drog förbi tacobar i stureplan där anna jobbar för att bara hälsa på hennes kompisar där typ... det har blivit jättesnyggt där nu sen de byggde om! efter det var det planerat att dra till laroy men fick ett sms av robban som sa att de var 25 grabbar på 90s i gamla stan som ville ha sällskap så ofta vi bangade på de ;) haha köade utanför i typ 30 innan vi kom in och det var det lätt värt asså... så jävla nice ställe.... bra musik och snyggt folk.... det dåliga var väl att det var små dansgolv och jättedyrt i baren. men gud vilken rolig kväll vi hade! den slutade med att vi drog hem till anna för att sova och vi somnade väl kanske runt 4-5 på morgonen.... trött man var dagen efter..... 


lördag
åkte med pappa till mio efter att ha kommit hem och duschat efter kvällen med anna :P vi skulle åka och kolla på en ny byrå till mig istället för mitt lilla nattduksbord där det inte får plats nått... måste ju kunna ställa min lille data nån stans ju... och som tur är hittar vi en för ett ganska så bra pris - 3500 :- okej lite dyrt men den är så himla fin. senare på kvällen bar det av mot odenplan tillsammans med stephanie och melanie för de skulle ha sin lilla födelsedagsmiddag för mig som jag fick av de när jag fyllde år. vi gick till en mysig liten restaurang med en bufé där man fick äta hur mycket man ville för typ 150 :- eftersom jag inte behövde betala nått så kändes det ännu bättre haha ^^ de bjöd mig även på ett glas vitt vin till maten ;D gott! sen bar det av hem till melanie där vi sjöng sinstar, fikade kladdkaka, drack kaffe, rökte, snackade, spelade spelet lustikurre, drack massa spännande drinkar de hade blandat med kärlek ;) och sist men inte minst lyssnade vi på massa gamla låtar från typ 90 talet - hits for kids skivorna om ni minns?!
jag drog väl därifrån vid 5 och helt random mötte jag micke vid ica på åsen för en promenad men som avslutades hemma hos honom, sov där....
   

söndag
åkte väl inte hem från micke förrän klockan blev runt 16... vi låg och degade i sängen i stort dätt hela dagen :P på vägen hem var jag jätteröksugen (mina cigg tog slut kvällen innan) så jag kilade in på ica på åsen och köpte, tror du inte jag köper fel!!!! jag köpte 100s istället för vanliga... okej ingen big deal så men de som klagar på att jag röker långsamt kommer få vänta ÄNNU längre tid nu haha ^^
till middag blev det donken som pappa tog med sig hem från västberga och så har jag sett filmen john tucker must die - mysig film <3 nu ska jag mysa med nån annan film.... kanske ska ta lite glass också.... denna dag är ändå förstörd haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0