274

skön dag igår :) kändes som om allt bara lossnade när jag och stephanie blev klara med vårt projektarbete om spanien. efter skolan åkte jag hem och vilade lite och började ladda ner the reader med kate winslet :) sen var det dags att packa väskan och dra på dans... det är så stört roligt men varken jag eller stephanie förstår hur det kan vara så jobbigt.... haha vi typ droppar efter just dansträningarna... ahh! vi pratade lite om att i 3an ska man hålla en hel jumpalektion så då kan vi köra vår dans på friskis - den kommer vi få asbra för - bra rörelser, bra tempo, musiken håller rytmen och jobbigt pass :P vi får väl se hur vi gör....

har sovmorgon till 11.20 idag så jag vaknade just :) nu ska jag kila till köket och käka frukost.... för en gångs skull... sen blir det lite segande framför datan - hoppas min scrubs säsong 2 är klar snart!!! laddar ner.... men det tar typ 100 år :O
idag slutar jag vid 16 och sen kanske jag ska träffa jessica :D ikväll blir det träning igen men step up dfen här gången! wie, det har vi aldrig kört.... får se hur det är.

 
här är en av stephanies och mina favoritlåtar som vi dansar till på vår dans (vi kör 16 stycken under 1 pass....) haha

Kommentarer
Postat av: S

haha älskar den låten nu :P kollade på videon till den och såg att vi inte alls gör samma dans som de. trodde faktiskt att det var lite lika, men icke ;)

2009-03-05 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0