238

stress stress stress
NU säger lärarna att praktikplatsens bekräftelse ska vara inne NU på fredag :O goodluck säger jag bara för stackars anders att hitta fixa nått liksom! stephanie och jag skickade just ett mail om allt och hoppas verkligen få ett trevligt mail tillbaka om att vår plats gått igenom :) snälla gode gud...
efter skolan idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra... ska iaf möta upp sandra efter att hon vart och fixat sitt pass i flempan (dit vi ska med skolan imorgon... fett onödigt.... men men) och sen ska vi hem till henne och göra klart mattehemläxan... måste få g på det nu och hon med... middag ska vi käka hos henne också :) om vi jobbar på bra kanske vi hinner "umgås" lite vanligt också och inte bara nörda hela tiden... ;) haha mysmys!

4 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0