232

VECKA 6
måndag - DenStoraDagenDå JAG FYLLER 18 :D !!! träffa med maria på rasten för en liten grattisstund, fika med stephanie och mela efter skolan, middag med mamma och pappa med grekisk mat och skumpa :) sen krogmys med maria + övernattning hos henne
tisdag - njuta av hur det känns att ha fyllt 18 :P solning på söder med stephanie + friskis
onsdag - KROGEN med pamela som fyller 18 den dagen :) siiw
torsdag - bakisdag haha :P träffa anna på ett minifirande av moi :D
fredag - min och pamelas fest i fruängen :) förstår inte hur taggade folk redan kan vara, men det är ju bara bra! längtar ;)
lördag - min middag hos jessica som hon ska ge till mig i present :) bakisdag idag också och då är det extra gott med mat som folk lagat åt en.... senare på kvällen krogen med emelie :) stureplan here we come!
söndag -  bakisdag igen :P haha sen ska jag och stephanie käka sushilunch på östermalm för 150 :- där man får äta HUR MYCKET sushi man vill!!! och lite vila efter denna otroligt roliga vecka!!

ser ni va full fart det kommer vara på mig denna vecka eller :P ser verkligen fram emot den! bara 8 dagar kvar...... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0