219

 
är helt inne i en lostperiod just nu :) har markerat ut de jag gillar (röda hjärtan), hatar (svarta kryss) och är okej (rosa bollar) :) tack stephanie för att jag fick låna dina boxar... vill inte att det ska ta slut hehe
idag kom moa och liam (två av mina brorsors barn) över så för en stund sen gick mamma och pappa iväg med de till hökmossens gård för att fira julgransplundring... herregud blev helt slut efter att ha haft de i typ 1 timme haha :P såå söta... nu ska jag fortsätta min lilla workout innan jag ska ut :)


Kommentarer
Postat av: steffi

men koko du kan ju inte hata jack :D

2009-01-18 @ 14:40:18
Postat av: sara

jag vet men gjorde fel... fast just nu stör jag mig på honom så det får vara kvar haha

2009-01-18 @ 14:44:02
URL: http://campera.blogg.se/
Postat av: steffi

haha jag brukar också göra det för han tror alltid att han har rätt :P

2009-01-18 @ 14:52:13
Postat av: sara

precis och just nu försöker han spela hjälte HELA tiden, sjukt irriterande! :P

2009-01-18 @ 19:25:32
URL: http://campera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0