216

the holiday

hade minijulafton med mela och stephanie igår och det var riktigt mys :) vi pratade, skrattade och bytte paket. jag fick filmen the holiday, ett spel, jättefina trosor och en ansiktsmask. vi ska nog inte ta upp allt som mela fick men jag kan berätta att jag och stephanie fick kämpa en hel del för att få tag i över 20 kondomer haha ;)
senare på natten kom rasmus över och jag och stephanie åkte hem. jag la mig ganska sent för låg uppe och kollade på scrubs som jag lånat av mela :) skitroligt, skrattar typ hela tiden!!

idag träffade jag sandie inne i stan vid 12 och vi var där i första hand för att hitta en klänning till min 18års fest i februari :) hade redan tittat ut en - som jag fotat och lagt upp i tidigare inlägg (leopardmönstrad) - så efter lite velande så fick det bli den. det tror jag nog var ett av de mest lyckade köpen för den sitter skitsnyggt, både enligt sandie, mamma, pappa och mig ;) partypingla haha! sen åkte jag och solade med stephanie och vi har hittat ett nytt favvo ställe - 25 :- för 20 minuter :D ja tack liksom! sen träffade jag jessica en snabbis innan jag åkte hem till stephanie igen och vi pratade lite och jag följde med henne när hon skulle äta middag på pizzeria pino i kransen :) mysmys!
såg på min film jag fått av mela ikväll vilket verkligen var ett bra val - OMFG va bra den var :O jag grät floder och skrattade... jag vet jag är lite mesig men när filmer är gulliga eller sorgliga så går det bara inte att hålla emot!! en anledning var att läckra jude law var på pricken lik en kille jag tycker är skitsnygg och inte är omöjlig att haffa så det gjorde inte direkt saken bättre ;) nu ska jag hoppa i säng och drömma om..... eller först ska jag kolla scrubs!
<3

Kommentarer
Postat av: Melanie

Kul att du gillade den!!! :)

2009-01-18 @ 14:11:26
Postat av: Melanie

haha nej, men det va jättebra, det behövdes ;)

2009-01-18 @ 14:12:42
Postat av: sara

jaa den är så fin <3

2009-01-18 @ 14:39:21
URL: http://campera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0