205

trodde jag skulle vara mycket mer bakis än vad jag är! skönt! sov till 12 idag och sen har jag inte gjort så mycket mer. hört av mig till lite folk och kollat lost :) kom precis ut ur duschen vilket var riktigt skönt och nu lyssnar jag på radio 107.5 på hög volym medan jag gör mig iordning, ska träffa mamma och pappa inne på söder för att gå ut och käka. de har varit på teater så jag ska möta upp de efteråt. ska bli gott, har inte käkat nått idag så man börjar bli lite småhungrig!

igår var det fest på åsen (herregud så skönt eftersom det är här där jag bor så det gick snabbt att komma hem) och det var riktigt nice. vi drack, snackade, körde ölspelet, högre/lägre, mariocart snackade och parade ihop folk :) jag kom dit med viktoria, pamela, blondie och brownie men träffade massa andra där :) jag och pamela planerade även det mesta, under chillkrök i hagsätra, till vår 18års-fest i februari :) vi skrev gästlista, fixade dj, vakter och kanske även en bartender som skiter i legg ;) lokalen har vi bara. mamma och jag ska åka och kolla på den imorgon och se om den är någorlunda okej men enligt min faster sa hon att det är som två salar som sitter ihop men vi får väl se :) hoppas det blir lyckat nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0