268

FATCAMP
  
kom hem från fatcamp igår med jessica och sid :) vi har haft det alldeles underbart skönt och vi har käkat stört nyttigt och lite och sammanlagt promenerat oss 7 mil under de fyra dagar vi var på mitt landställe :) bravo tjejer! tyvärr har jag ingen våg hemma men synliga förändringar har skett kan jag ju säga - vilket var målet med vår lilla helg. det enda vi käkat är ägg, apelsiner, wok till middag och avocado. druckit te och mjölk och första kvällen lyxade vi till det lite med torkad frukt! man känner sig typ som en helt ny människa när man kommer hem igen :) det enda icke-så-braiga vi gjorde var ju att röka men det dämpade hungern och är socialt-trevligt :D fortsättning förljer på påsklovet.... fatcamp del 2 ;)

igår tränade jag och stephanie också (till råga på all träning jag redan fått :P) och det är så stört jobbigt så man bara skrattar åt det. det bokstavligen rinner svett om stephanie och mig när vi är klara haha, äckligt men sant! efter träningen hoppade jag snabbt in i duschen för att senare käka middag med kära faster :) vi träffades på bullie på hornsgatan där jag käkade en kycklingsallad och hon en nachostallrik :) mums! det blev även några drinkar och cigaretter till detta! faster du är bara för skön!

sedan hände det en lite mindre rolig grej, men som tur är har jag mina vänner som alltid ställer upp för mig i vått och torrt! jag berättade allting för stephanie via sms som tröstade, jessica erbjöd sin gård med lilla pepptalk så jag åkte dit och snart (idag) ska jag träffa mela :D ni är guld värda brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0