267

igår var en skön dag :) vaknade upp hemma hos simon - hade ställt klockan för han skulle till jobbet. vi gjorde oss i ordning och jag följde med honom en bit på vägen innan vi sa hejdå och jag gick till t-plans t-banestation för att åka till jessica en snabbis :) kul och träffa henne för det var ett tag sen typ :P sen efter det åkte jag in till stan för att träffa sandra och ta en fika med henne... allt jag hade ätit fram tills fikan var bara några klunkar te så det blev bara en te igen för min del :) har upptäckt att om man går över tiden då man är hungrig så försvinner hungern nästan helt... sen tog vi en promenad från stan till skanstull... efter den lilla promenaden var inte mina ben LITE isstolpar typ :O ajajaj!
kom hem och värmde mig och käkade middag med mamma och pappa som hade spelat på hästarna. tro det eller ej men VI VANN :) helt stört... vi var bara 1 rätt ifrån att vinna flera miljoner! men vi fick 6 rätt + lite extra femmor eller vad pappa sa ^^ så det blev 8000 :- :D ganska så nice asså!!! jag fick också lite pengar så nu är vi alla lite smårika haha!!

efter middagen hörde jag av mig till jessica som ville ta en promenad, igen :P, och sen kilade jag förbi hemma hos simon. där är det alltid så varmt och skönt och för mig som frös var det verkligen uppskattat. vi myste i hans säng och kollade på house :) sen tror jag bestämt att vi sov lite också... grejen var att jag kunde inte sova där för idag skulle han jobba tidigare och jag ska till fatcamp med jessica :) med fatcamp menas att vi två åker ut till mitt landställe i trosa, vi käkar bara vissa saker vissa tider (ex 2 ägg till frukost, 3 avocado till lunch lalala) och sen ska vi gå minst 5 mil om dagen.... finna många många olika svängar man kan ta bla torsåkersvängen (på 3 mil), grötlunken (2 km), gnestagången (4 mil), kvarnsjönsrundan (1 mil), korta skogen (5 km) och långaskogen (1 mil) :) målet är att tappa kilon och komma i form - det är ju ändå sportlov... nu måste jag hoppa in i duschen och packa för snart bär det av :D är så jävla taggad!!! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0