266

fy i helvete va ont det gjorde att tatuera sig :P som tur tur var hade jag verkligen förberett mig på att jag typ skulle skrika och gråta och svimma och lalala men det var inte SÅ hemskt som jag trodde vilket var en stor lättnad. tror det var lite därför jag började skratta åt det hela mitt upp i allting :) bella som satt bredvid mig, hennes hand blev då lite mosad :P de andra tjejerna - mela, stephanie, sandra och jessica stod runt omkring mig och peppade... vissa lite på fel sätt ;) skön stämning där inne var det och resten av killarna där inne satt och påminde mig: "glöm inte att andas sara, andas" :P sköna killar, och vissa lite snygga sådär :P jag är veerkligen jättenöjd med resultatet och det var SÅÅÅ värt pengarna och smärtan! haha kanske ska göra en till, men det dröjer nog ett tag..... fuck asså :D

första bilden är tagen med skyddsplasten direkt efter, den andra är tagen imorse efter avtvättning och insmörjning :)

 

så jävla nöjd :D

Kommentarer
Postat av: annapanna

ÅHH FAN VAD FINT!

jag vill också :)

2009-02-20 @ 10:11:46
URL: http://aurophobia.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0