261

nice dag i skolan, om man jämför hur måndagar brukar se ut :) kollade på film, diskuterade vilt om hur rumsplaceringen ska se ut på klassresan till barcelona (nästan lite bråk :O ) och så hade jag spanskaprov som gick riktigt okej :)
imorgon har jag sovmorgon till 12 och det enda jag har då är prov i hälsa&kost på idrotten, snacka om chilldag! efter det har jag och sandra mattestuga men bestämde oss för att ta en sväng förbi diablo för att kolla pris och tidsbokning för min kommande tatuering :D om allt går som planerat så smäller det på torsdag :D herregud, är redan nervös haha! hoppas man får skrika och gråta där inne haha ^^ nu ska jag käka lite flingor och sen plugga lite :) mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0