259

jag kunde inte haft en mer perfekt 18års-släktmiddag :) herre min gud va roligt det var. de som var där var alla mina brorsor, deras tjejer och christian hade med sin son max :) såå söt. faster inger, hennes man, min farbror, mammas faster och farbror och mammas kusin var också där + min lilla syssling markus som inte är så liten längre. damn it han har fan växt om mig den grabben :P illa illa haha! det börjades med skumpa och lite tilltugg och alla pratade och var glada. sen blev det dags för middagen som bestod av hämtmat från en grym cateringfirma - det bjöds på baguetter, ost, sallader, rostbiff, kalkonrullader (smakade inte :P haha) och sen massa annat gott... sen var det dags för efterrätten som dock inte var så god... det var nån mandel och björnbärspaj, nej me no likey och det verkade inte majoriteten göra heller för det blev 2 hela pajer över :O kul och se de hemma i kylen i typ en vecka fram nu... uschabuscha! sen var det dags för paketöppning :) kan bara säga att jag inte kunde få mer perfekta presenter, nu har jag verkligen fått ALLT jag önskat mig. jag fick:


  • Diorshow Mascara
  • Parfymen Dior J'adore
  • Nivea Visage krämer
  • En tavla som verkligen var intern :)
  • Guldring, egen designad
  • Alla pengar som behövs till min tatuering jag planerar att sätta dit på torsdag :) ÄNTLIGEN
  • Lite dricka och massa fina kort och blommor 
efter kalaset så städade jag, mamma och pappa upp efter oss, vilket verkligen gick bättre denna gång än efter förra festen ;) sen tog jag en promenad till okq8 för att köpa cigg och sen tillbaka igen hem till jessica och here i am! hon sover typ i soffan men jag och sid sitter och bloggar lite :) stört söt hund det där... nu ska vi kila ut på balkongen och ta lite luft (haha). imorgon är det träning och plugg som gäller och så kommer lilla sandie hem från london! ska ringa henne sen på kvällen så får hon berätta lite, och sen resten på måndag, eller jaa med andra ord imorgon :)

TACK älskade familj, släkt och vänner för underbara firanden av mig <3 hade aldrig kunnat få en bättre 18års uppvaktning. jag älskar er alla av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0