255

usch tror aldrig jag varit så rädd som jag var igår under en biofilm :O jag, stephanie och jessica var ju på friday the 13th och jag vet inte hur mycket jag skrek, klämde i jessicas arm, blundade och fick små hjärtattacker :O usch säger jag bara!!! den måste jag se med mela, min lilla skräckfilmsbuddy ;) sen efter det åkte vi hem och det tog ett tag....

idag var jag och pappa och handlade lite innan jag åkte hem nu för att skriva placeringskorten till min lilla 18års fest för släkten :) har hyrt hökmossens gård vilket är jättesöta små medeltidshus men jättefin inredning! om jag får det jag vill ha idag också så kan det inte blivit bättre 18års firanden :D senare ikväll kilar jag nog över till jessica och ser på kärleksfilm och gråter en skvätt med henne....
grattis i efterskott till mig igen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0