252

idag var en väldigt mysig dag :) vakande upp och hoppade in i en skön dusch... efter det fixade jag mig och åkte in med stephanie på östermalm för att käka en efterlängtad sushilunh/middag på rice :) för 150 :- får man käka hur mycket sushi och efter det efterätter man vill haha. jag och stephanie utnyttjade verkligen det och jag tror vi beställde in totalt 8 tallrikar fulla med sushi :P vi hade en liten deal också att i princip var tredje sushibit gled ner i medtagen låda som vi ska ha till lunch imorgon :P lite spännande för man ville ju inte direkt bli upptäckt haha!! men allt gick som det ska :) passade på att ta en rökpaus under måltiden för det är nånting med sushi som väcker röksuget enormt :O haha
efter det åkte vi till skantull och promenerade till en filmbutik för att "fira" vår coopdag (som vi i vanliga fall har den 4:e varje månad) lite i efterskott :) fast idag blev det BARA varsin film, i annat fall brukar vi köpa ben&jerrys också men vi var verkligen alldeles för mätta för det. väl hemma la jag mig i sängen för att kolla på oth :) ska fortsätta med det nu... snart är det helg igen! wie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0