251

fredagen blev jättelyckad verkligen :) gick i skolan till 14.30 och efter det åkte jag och fixade lite småsaker innan det var dags för mig och pamela att åka och hämta nykeln i lokalen och sånt... den var riktigt snygg... hade ju bara fått en snabbtitt innan.... så efter det bar den hem för att fixa sig på mindre än en timme, så det blev på med strumpbyxorna, klänningen, sminket och upp med håret i min vanliga bulle :) mötte upp pamela i fruängens centrum sen för att köpa dricka tillsammans med johan och hans kompis :) det blev ett flak cider och 2 tetravin att dela på! nicenice, då var drickan kirrad för kvällen. vi GICK till lokalen med all dricka och i höga klackar, inget att rekomendera haha! väl framme mötte vi lite senare upp dj henry och massa andra bl a vakterna och började göra i ordning och föra lite :) strax efteråt kom maria och hjälpte till så gott hon kunde <3 tack bästis! sen vid 20 började folket ramla in vilket var grymt roligt :) var folk där som jag inte träffat på år och dagar.. tänker mest på örbygrabbarna! tack för att ni kom :) det blev en härlig kväll fylld med umgänge, dans, dricka, rökpauser, nya kontakter, massa prat, minnen, toalettbesök och festfestfest :D se själva:








när alla hade gått så var det inte direkt så kul att ta itu med all städning som en fest innebar, tror varken jag eller pamela hade insett hur mycket jobb det var. som tur var fick vi hjälp av några killar som stannat kvar och mina föräldrar! skönt!
blev inte direkt klara utan var tvungna att åka tillbaka dagen efter för att köra finalstädningen! johan va snäll och hjälpte oss! stackars va trött han var haha! sen åkte jag hem och sov i flera timmar för kom i säng vid 06.30 kvällen innan.... sjukt skön kväll, tack till alla er som kom och tack för alla härliga presenter <3

KVÄLLENS BILD

haha

Kommentarer
Postat av: Maria

"hjälpte till" yes yes det gjorde jag :) Helt grymt rolig kväll iaf, tack baby och GRATTIS IGEN!

2009-02-09 @ 11:38:06
URL: http://maria91.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0