249

kvällen med pamela igår var hur kul som helst :) eller inte i början kanske när vi drog till ego som låg vid rådmansgatan... där inne var allting pissdyrt... tror min första och enda drink kostade runt 80 :- helt sjukt! så vi sa till johan, jonathan och alex att vi ville dra därifrån och eftersom det var vår kväll gjorde de som vi sa ;) vi drog istället, efter lång beslutsångest, till chaplins i centralen :) hann dit precis innan det blev 100 :- inträde. när vi först kon dit var det inte alls mycket folk men det var bara för att restaurangen inte riktigt stängt än, vi kom väl dit vid 23 skulle jag tro :) vi beställde drinkar, shots (dock dyrare än i måndags på nivå22 med maria :/ men det här var fräschare liksom), snackade, dansade, gick på toa och sjöng kareoke. en rolig grej var att johan gick till de som hade hand om kareokebordet och sa att jag och pamela fyllde år så alla började sjunga till ja må hon leva och peka på oss :) fett roligt ju! sen blev det våran tur att sjunga låten dancing in the moonlight :P pamela och johan delade mick och jag och jonathan ;) bästa gänget ju haha!!! killarna typ skrek och jag och pamela försökte sjunga men var skithesa så det måste låtit förjävligt haha! blev en riktigt mysig krogkväll men shit va pengarna ryker asså :O sen var det extra gulligt med jonathan, att han var där och så..... :)
kom väl hem vid 4 efter att ha avslutat kvällen i slussen-donken och i en taxi hem :) så när jag kom hem från skolan och banken idag gick jag och la mig på en gång! sov typ 3 timmar och nu sitter jag och kämpar med eu-uppsatsen, bop-läxan och småföretagandet! shit imorgon är det min och pamelas fest :O sick!!!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0