247

tack till alla igår som skickade grattis till mig på sms och facebook :) speciellt tack till sandra som skickade det först av alla - 00.00 :) det var sjukt många som grattade mig och vissa var verkligen oförväntade bland annat mina storebrorsor för de är så sjukt glömska och sen en av mina brosors ex :) tack ann-cha!
dagen i skolan var jätterolig och alla grattade mig och sjöng... jag blir alltid tomat när folk sjunger för mig och verkligen sätter mig i centrum men igår var det inte så farligt faktiskt :P efter skolan sen åkte jag hem för att fixa iordning lite fika för stephanie och mela som kom typ en timme senare påm drink och tårta. vilka härliga tjejer, fick en helkväll med de på restaurang med ikluderad mat och JAG får dricka en drink på deras bekostnad :P sen blir efterrätten hemma hos nån av de (?) tillsammans med fler drinkar och godis :) jättefin present...detta kommer äga rum den 7e mars :) dagen efter jag och anna varit ute och spårat på hennes födelsedag ;) wiiie, vilken helg!!!
senare åt jag egenbeställd middag med familjen nämligen det jag älskar mest - sushi!!! åh himmel va gott det var :D käkade lax och maki och drack mousserande till :) supermysigt! av de, tidigare på morgonen, när jag fick tårta på sängen och blommor så fick jag även en jättefin 18års-present som inte alls var tippad. EN LAPTOP :) åhh va jag blev glad, hade inte ens önskat mig det men det var så roligt att få nått så fint utan att ha en föraning om det....

vid busshållplatsen över till miso kom jessica förbi och vi snackade lite innan jag drog iväg till miso :) hade en jättemysig kväll med henne och hennes presenter var verkligen VI! tack! hur kvällen slutade och så får ni veta senare när jag har tid att lägga upp bilderna också hehe... men kan säga redan nu att kvällen var grym <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0