244

" in i dimman bort från allt, imorgon sara då ger vi allt... "
... sagt av maria, min bästa vän :) krogen med henne imorgon för nu är det bara 5 timmar kvar....

MIN DAG IMORGON :)
05.45 - väckning av mamma och pappa med tårta och presenter
06.16 - duscha och börja åka till skolan
08.50 - skolan börjar och jag får träffa alla roliga efter helgen :)
16.00 - skolan slut, hem och fixa innan stephanie och mela kommer över på fika och småfirande av mig
19.00 - sushimiddag med mamma och pappa som jag själv fårr välja :D
20.00 - fixa sig och åka över till maria och sen blir det krogen natten lång...
03.00 - sover..... förhoppningsvis


grattis till mig då :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET KOMMER BLI SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA :D

2009-02-01 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0