243

var på fest i rågsved igår tillsammans med sara, sandra, dainis, joachim, robin, fredrik, lois, harris och marcus :) var riktigt nice, vi spelade lite spel, lyssnade på musik, snackade, drack och bara umgicks liksom :) senare blev det lite kaos när sandra och lois drog utan mig (iofs sa de till men det var lite synd för varken jag eller sandra ville sticka) så jag blev kvar med typ alla killar :) alla fall hade jättenice då med, vi snackade massa och kollade skolkatalogen från dainis skola. vid typ 01.30 så frågade joachim om vi skulle dra vilket var ett bra förslag :) det skulle bli en lång väg hem......

vi kom fram till älvsjö vid 03.10 och min buss, 142, skulle gå 03.34 så det var tur eftersom det var den sista. grejen var att vi GÅTT ända hela vägen från rågsved till älvsjö :P mina ben var typ isstolpar och mina händer heeelt röda... som tur var, var joachim där och värmde mig......
mysig kväll anyway!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0