155

är hemma hos brownie nu och om typ två timmar ska jag iväg till kristallen som hörde av sig idag, tro det eller ej :O vi ska kolla lite film som han tankat hem för jag hade inte råd med bio :P mys!
idag var det en skön skoldag med bara 3 lektioner och både teoriämnena var med bästa läraren - madde och sen en ovanligt rolig jumpalektion ;) hade sällskap med garrido och bomben på väg hem och nu sitter jag här.

juste inatt drömde jag att jag och bomben var på ett tåg och jag strulade med en kille som vi kallar drunkie i vår skola men han bara spottade i min mun hela tiden så usch va äckligt det var. bomben var sjukt full så när vi sen skulle åka och käka middag i min gamla matsal i örby med min gamla klass så skämde hon ut sig totalt och alla kollade snett på oss. till middag fick vi bananskal, potatisskal och skal från morötter.... grejen är att jag och brownie slog upp vad det kan betyda och det avr tydligen inte så positivt :P att vara i närheten av någon som är full i en dröm betyder att den personen kommer orsaka problem för en själv :O så jag och bomben har en del att prata om nu innan det gårr för långt ;) haha gulp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0