154

i allmänhet så var helgen väldigt trevlig :) i fredags så åkte jag hem till daniela som har utegångsförbud till mitten av november, på grund av en dum människa..., och vi kollade på en film hon och hennes syrra hyrt och käkade ben and jerrys :) gotti! filmen var ganska töntig, tror den hette tonårsliv eller nått med linsay lohan haha :P gus vad vi skrattade... sen var det egentligen mening att jag skulle sovit där men efter att ha suttit vid datan och snackat om verkligen allt så ringer brownie och mår inte direkt jättebra så det blir för mig att åka hem till henne och trösta. daniela förstod och vi hade verkligen en toppenkväll, eller i alla fall jag! hemma hos brownie hade redan bella anlänt så det slutade med att vi alla tre sov i brownies säng vilket var mycket trångt, kallt och mysigt :P

lördagen sen så träffade jag bomben och vi gick på jasons konsert i fryshuset. den var jättejättebra :) lite synd bara att han spelade mest nya låtar för de kunde vi inte men men... han är så grymt snygg och charmig så det var nice och bara stå i musiken och kolla på honom!!! efter det letade vi upp vår dricka som vi hade gömt i några buskar, eftersom man inte får ha dricka med sig in på konsertområdet, och så åkte vi på fest i alvik.... det var helt okej och vi träffade lite roliga människor där. vissa värre än andra (!!) :P sen bar det av till västertorp för att bara säga grattis till stefan men den knölen hade däckat så jag skrev en anteckning på hans mobil typ "grattis från sara, gud va full du var igår!" haha :P sen ringde man mig dagen efter och undrade vad det kom ifrån så då berättade jag allt. igår (söndag) så jobbade jag och bomben lite innan jag åkte hem och sov eftersom för er som inte vet så går jag på antibiotika och hostmedicin just nu och det är sömndrivande så jag somnade redan vid 9 :P hön helg!

nu i veckan så har jag bara ett matteprov och det är på fredag så det blir en bra veckan, tror jag! ska försöka göra det bästa utav den i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0