147

svar på kommentar om jobb: alltså jag gick bara in på www.ams.se och sökte efter jobb där på platsbanken, där finns det hur mycket som helst och där kan man skriva in kategorier och "önskejobb" så letar sökmotorn upp det som passar in på din sökning... hoppas du fick svar på det du ville :)


idag var det karneval i skolan och min klass var jamaica. alla var vi klädda i rött, gult, grönt och svart och vissa av oss (det inkluderade mig) målade oss svarta i ansiktet :P wanna be niggers typ haha ^^ det blev inte så jättelyckat som vi hade hoppats på eftersom vår låt fungerade inte så vår lilla dans vi planerat typ 10 minuter innan vi skulle visa upp oss för skolan och domarna förstördes så istället för låten follow rhe leader fick vi ta en random från sean paul, typ get busy tror jag det blev tillslut.... blää! sen regnade det en hel del också.... och fittkallt var det dessutom! förra året när temat var sagor (i år var det länder) så var min klass utklädd till aristocats (?) och då hade jag på mig endast leggings och linne och svettades, idag hade jag leggings, 2 linnen och tjocktröja och satt och skakade genom nästan hela karnevalen :S usch usch! hatar detta väder, månad och hatar sverige!

kom precis hem från brownie, vi satt på hennes gård. pratade och kedjerökte som vanligt med hennes supersöta hund sid :P nu sitter jag vid datan och mamma rättar min engelskauppsats som ska in imorgon. jag måste maila över den till ola eftersom jag inte ska gå imorgon. har åkt på en jädra förkylning inkluderande halsont, feber, humörsvängningar (av annan anledning i.o.f.s....) och trötthet! BLÄÄ, men lite skönt är det allt att vara sjuk för då blir man ompysslad och folk och ensjälv kan tycka synd om en. gud va smart jag är asså ;)
go natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! :)

2008-09-10 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0