144

usch va jag hatar att vänta på saker. stå i kö också! fast det är ju att vänta :P smart sara!! är hemma hos brownie just nu och bella är här också... och vad gör de, om inte sover? usch de bara lämnade mig för att drömma sig bort... var precis ute och rökte på balkongen. väntar på att stefan ska ringa och säga när jag ska komma till honom - ska typ sova där så... men efterom de har krogåldern inne så vet man ju aldrig när det blir. igår blev det lite kaos.... vi skulle typ på fest hemma hos stefan men sen sket det sig så det slutade med att vi drev runt och letade fester, sen drog bomben hem och jag och sandie tänkte precis göra detsamma när han ringer och ber oss komma på fest i hagsätra. väl där vi är det efterfest hemma hos ännu en stefan (kan alla bara sluta heta stefan haha ^^). vi var där i typ 2 timmar, vi blev bjudna på dricka, snackade en massa med de som var där... vilket var typ 5 killar till och gick upp på balkongen så jag kunde röka :P sandie blev lite drunk där så hon började käka upp hans tomater som han odlade på sin balkong, haha roligaste! kom väl hem vid typ 07.30 så jag har inte direkt sovit så mkt inatt... intressant kväll som tillslut blev ganska lyckad ändå efter allt...

bakis i morse så jag stack till brownie som också var lite bakis så vi köpte godis hos snyggingen här i solberga och spanade två filmer - a walk to remember och mina jag och irene... bra filmer båda två men heeelt olika :P

ringde precis mela och snackade bort tiden lite och nu ringer stefan... måste sticka... får se hur denna kväll slutar haha
solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0