162

HÖSTLOV IMORGON :)
det känns ju inte direkt dåligt... herregud va härligt, precis vad man (JAG) behöver. har inte så mycket planerat heller vilket gör det ännu skönare, får se vad man hittar på dag för dag liksom. det enda jag vet är att på lördag blir det middag hos sandie som fyller år imorgon - grattis i förskott gumman <3 ! sen på söndag sticker jag och brownie till mitt landställe för att bara mysa i höstmörkret med jättegod mat, godis, cigg, långa promenader och det viktigaste av allt - varandras sällskap! kommer hem igen på tisdag så det blir som en weekend i trosa - JA TACK :D

på onsdagen sen ska jag till frisören och blondera mitt hår igen :) ska bli bäst asså! sen på fredag blir det storstoeshopping med mamma :) ska bland annat köpa två par vinterskor, båda boots, nya jeans, massa fina tröjor och mysiga tjocktröjor nu i höst/vinter :) längtar!

nu ska jag skriva min svenskauppsats om grace kelly och sen kolla igenom matten, vet inte om jag orkar men få se hehe :) kvällen är lång.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0