160

det var gott - käkade precis frukost och tog en morgoncigg hemma hos brownie :) sov här i natt. igår så träffades vi ganska sent efter att jag varit med sandie och osten på tacobar och käkat massa gratismat hehee! sen åkte jag hem till brownie, vi spanade lite tv innan vi drog till hornstull mitt i natten och köpte varsin liten latte. det var gott :) sen somnade vi hemma hos henne runt 1 tror jag....

idag ska jag jobba hos draken i några timmar innan jag och familjen ska på teater och middag på nån restaurang för vi ska fira mamma i förskott, hon fyller år nästa vecka men då hinner vi typ inte... så allt med de är väl slut runt 9-10 så då får vi väl se vad som händer ;)

imorgon är det söndag vilket innebär jobb hos draken igen (den riktiga middagen hon ska ha är då) och sen måste jag plugga för jag har 2 prov till på måndag! uchibuchi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0