157

idag var det en vanlig skoldag men allt gick typ skit - det vill säga matteprovet och samhällsprojektet... uschiusci!
efter skolan åkte jag till telefonplan och mötte mela och vi satt och pratade lite innan vi bestämde oss för att gå in på biblioteket för att spana in filmer och skivor som de har där. det slutade med att jag lånade två skivor - tingsek och ryan adams och filmen the aviator :) har blivit lite småkär i leonardo dicaprio ^^ hihi och mela lånade foo fighters skiva och två gamla klassiker typ.... minns inte vad de hette..... sen tog jag en promenad hem i det sköna vädret :) nu har jag laddat ner båda skirvona på datan i itunes (fy mig :P) så nu ska jag lyssna på de :) hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0