156

idag var det en väldigt lugn och skön lördag :) vilket man kan behöva efter några veckors ganska köriga helger.... hehe
jag och bomben möttes i västertorp för idag var det marknad i centrum så vi strosade runt där och kollade bland smycken, väskor, dietprylar, massagesaker, filmer och konst. det slutade med att vi slog till på erbjudandet 4 filmer för 100 :- så för mig blev det hunted och a home at the end of the road :P har inte sett nån av de så det får bli en överraskning... sen åkte vi till det nya köpcentret som egentligen är ett coopforum men som har allt, verkligen allt så det slutade med att vi även där köpte varsin film haha :P jag köpte the beach och bomben köpte the pianist. vi och våra filmer asså haha ^^
vi köpte även varsin ben&jerrys som hon i kassan gjorde så att vi fick för 20 :- istället för 50 :- NICE!! vi åkte till kransen där vi satte oss på en bänk i enb park och käkade glass och pratade om året som gått :P hur mycket vi har hunnit med på vissa fronter, vilket jag INTE ska ta upp här :P hahaha

kom hem för en stund sen och nu ska jag kolla på fortsättningen av stjärnor på is för snyggingen rafael edholm är med, och även en gammal favorit - idolmarkus ;) sen blir det äppelpaj till the beach som jag köpte idag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0