187

hemma! mötte mamma efter skolan i örnsberg och så gick vi och tog min tredje livmoderhalscancerspruta :) skönt nu är det över! gjorde inte så ont - tror det var tack vare lille nickos som tagit mina sprutor! sen åkte vi och köpte sushi i kransen för ikväll bär det av till solna, hem till garrido på idol-övernattning-singstar-spelkväll/natt :) supermys!
fick lite pengar av mamma också så jag ska köpa cigg till mig och mela :)

träffade miso idag också... mysmys! kanske blir det en kryssning med miso och hennes mamma på lovet tillsammans med mig och min mamma? vi skulle höras ikväll, får väl se hur det blir <3


Kommentarer
Postat av: Miso

men ni är ju så upptagna hela tiden :(

2008-11-23 @ 01:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0