184

fy på mig, skolkade just från spanska för jag orkade verkligen inte gå... hade värsta bigass läxan som jag inte gjort så jag kände inte direkt för att gå och skämma ut mig. haha bomben och mela är så roliga, de har egentligen typ ett litet test idag så spanskan men de ville inte heller skämmas så de skolkade med mig ;) gullungar hihi!!
idag har jag bara engelskaprov - oförberett och det är läsförståelse som är viktigt, sen är det typ slapp resten av dagen, OCH veckan :) skööööönt!

efter skolan idag ska jag möta upp brownie för att hjälpa henne att hitta en fin tjocktröja :) sen kanske vi tar en fika eller nått? och tränar.... för det skulle vi gjort igår men jag endade upp hemma hos mela på en filmkväll :) kul kväll men sjukt fånig film - boogeyman! se inte den säger jag bara!
"something naughty"
HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0