179


kom precis hem efter en kväll/natt och morgon med brownie :) vi spanade idol och båda blev lätt amåarga när rock-robin fick lämna idol!! uschusch, ut med lille johan istället! sen käkade vi lite godis, kedjerökte (för brownie har i alla fall inte slutat och lämnat mig... :P) och sen blev det ganska sent... sov till 12 imorse...

nu ska jag spana lite oth, ta ett långbad, käka lite lätt och göra mig i ordning innan jag ska sticka iväg till slussen för att träffa gärdet. första gången vi ses så det är lite nervöst! men det går nog bra, han verkar faktiskt vara en härlig kille.... om man jämför med alla ass som jag träffat på senaste tiden! tack! sen ikväll får vi väl se vad som händer.... är öppen för förslag!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0