178

sitter och skriver min svenska uppsats just nu. har suttit och spanat oth så mycket att jag blev klar med hela säsong 5 som jag laddat ner. blev dock vädligt förvånad när det visade sig innehålla endast 18 avsnitt... så nu är jag redan inne på säsong 6 ;) åhh det är såsåsåsåså bra!!!!!! <3

imorgon slutar jag 4 och då ska jag och brownie åka in till globen och köpa hennes present eftersom hon fyllde år idag :) hon ska få välja och vraka men hålla sig inom gränsen :P kanske blir det en tröja, ett nagellack, en skiva eller nått annat trevligt :) vi får se!

på lördag fyller bomben 17 :) grattis i förskott och på söndag ska hon småfiras av gamla gänget, men nästa helg då jävlar smäller det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0