176

godmorgon, nu sitter jag vid datan med bullen och laddar ner lite oth :) idag ska jag till banken och spärra mitt bankomatkort, för jag har ju tappat det :S sen ska jag beställa ett nytt och även försöka se till så att jag kan skaffa en valfri bild på det :) vet precis vad för bild jag vill ha :) hihi

---->     <----

om nån timme är det dags att pallra sig iväg till mammas jobb i västertorp för att käka en efterlängtat sushilunch med henne och sen sätta igång att arbeta med det jag är ledig för idag - trädgårdsarbete för 150 :- till vår barcelonaresa vi ska göra i vår hela klassen :) roligt roligt och vår klass är verkligen en hälig klass......

senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på.... träffa gärdet kanske...... haha eller inte.... lite tidigt än så länge men vi får se ;) kanske mela om hon nu mår bättre? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0