173

har precis bränt två skivor till mamma i försenad födelsedagspresent :) gjorde en lugn och en rock! hon pratar alltid om att jag lyssnar på så bra musik så nu kan hon höra själv :)

tittade precis klart på filmen apocalypto som jag lånade av bomben idag. den avr verkligen bra, trodde inte den skulle vara SÅ bra. väldigt speciell och känsliga tittare varnas kan jag ju säga! lite äcklig var den allt........


så vacker <3

miso ringde förut också så vi snackade tills hennes telefon laddade ur... trevligt, saknar henne faktiskt!
ikväll blir det mer tv för min del för 22.00 är det prison break som gäller!

Kommentarer
Postat av: bomb

älskar <3

2008-11-11 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0