171

varför ska cigg vara så jävla dyrt? den ständiga frågan som alltid irriterar oss rökare :( delade ett paket med brownie och nu väntar vi på att ensam mamma söker ska börja :P hennes favoritserie som jag kollar på för att jag är snäll haha. men lite mysig är den...
idag lagade jag farsdag-frukost till pappa vid 10 sen blev jag så trött att jag gick och la mig och sov till 3 :P har all min rätt denna gång för har inge plugg - så skönt! sen åkte jag med mamma och handlade kinamat och lite gott till kvällen. käkade så mycket att jag blev FÖRmätt så jag tog en längre powernap :P blir glad om jag somnar över huvudtaget inatt haha. messade lite med söta bomben om filmer så imorgon ska jag få låna apocalypto (skrev fel på den förut :P) wiie för denna vecka har vi INGENTING och på onsdag är vi "lediga" :) ska bara plantera lite blommor - that's all!
nu ska jag dricka te :) och mysa med brownie som vill kolla ensam mamma söker haha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0