166

ojoj denna vecka har varit ganska full med både roliga och icke-roliga saker :P i måndags så bakade jag och bomben till lärarna på skolan och de blev jättemisslyckade :P i tisdags så hade vi våran coop-dag då vi åker till coopforum där vi bor och köper varsin film och en ben&jerrys :) jag köpte edward scissorhands och bomben köpte apocalyptica... den ville jag egentligen också ha men det hittade vi inte efter typ 30 minuter rotning bland ALLA filmer....

igår var det dans och jag fick äntligen spana in vår snygga lärare (a) hihi! my likey men fyfy han är alldeles för gamma - såklart.... ingen är perfekt för mig.... buhuu

idag är det 3 doors down konsert på arenan vid 19.30 vilket ska bli jättekul :) var ju där för en dryg månad sen och såg jason mraz, var lite besvikna efteråt eftersom han mest körde nya låtar som vi inte kunde... hoppas det blir ändring på det ikväll ;)

imorgon är det fredag och då har vi svenskainlämning och psykologiprov - jippijajeei :P haha not! sen ska jag och bomben och leta present till julle för på lördag blir det maskerad hos henne.... kul! tror jag ska vara smurf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0