74

nu är hennings marknadsläxa klar, haha jag lovade att göra den i utbyte mot ett ciggpaket :P bra deal där! kanske ska börja erbjuda mina pluggskills i utbyte mot saker haha....

igår hade jag spanskaprov vilket jag tror gick riktigt bra, kändes så i alla fall... sen efter skolan så åkte jag och snuffsan till västertorps marknad och köpte 2 filmer var :) jag köpte loce actually och tears of the sun <3 ojoj, så mkycket bra filmer jag har nu! lite senare var det dags för jobbintervju på vivo och det tog inte mer än kanske 5 minuter och vi bestämde att jag skulle ringa honom på tisdag och han verkade digga mig hårt ;) hoppas bara på det bästa nu!
träffade jessica senare och vi chillade lite, rökte och snackade liksom....
klockan 18.30 träffade jag bomben i liljis för att dra till skärholmen på vip-kväll på topshop där vi alla som var inbjudna fick 20% rabatt på ALLT. jag shoppade en fint urringad, röd tröja, ett par vita hotpants (att ha på beach08) och ett par coola örhängen! riktigt nöjd med allt, och det hela gick på lite mer än 200:- bara! nice!

idag så slutar jag ganska tidigt och sen ska jag och mamma åka ut till landet för att sedan på lördag åka vidare till katrineholm för en härlig spa-helg på anläggningen dufweholm :) snacka om härlig avslappningshelg! har beställt två behandlingar. 1 - helkropssmassgage i 50 minuter & 2 - ansiktsbehandling - 20 minuter
bli inte FÖR avundsjuka
see you after the weekend :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0