73

nu är turismprovet just avklarat och det kändes väldigt bra faktiskt :P förutom att jag idiotförklarade mig när jag trodde thailands största ö var kho samui istället för phucket!!! jag har ju för i helvete varit där haha!!!
efter skolan idag som slutar vid 14.30 så ska jag till brownie och vi ska mysa och ha det trevligt i solen :) solskyddsfaktor fram!!
min dumma fot har svullnat upp efter helgens promenad så det blev inget gymmande för mig och bomben idag :( lite synd men vad ska man göra? det blir chill med brownie och det tackar man inte nej till....

kristallen borde höra av sig denna vecka, vill träffa honom igen efter att ha kollat hans bilder på facebook....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0