72

helgen tillbringades på landet som jag och min familj har i närheten av trosa :) mysigt ställe där alltså - det kan många intyga haha ;) jag vet inte hur nyttig jag var och hur mycket jag tränade när jag var där. eftersom jag typ inte känner så mkt roligt folk därute så blir det väldigt mycket saratid som jag använder genom träning. tog en 2 mils promenad i lördags och det var inte LITE jobbigt. tog mig mer än 3 timmar!!!! jag trampade till och med igenom mina skor så den sista ½milen hem gick jag på trampdynorna - AJJ!!!

träffade snuffsan efter att vi kommit hem igår och vi åkte till tanto och gick lite innan vi drog hem till henne och typ skrattade och åt en räkmacka :P hennes sista cigg tog visst slut också :P men det blir köpa nu nån gång i veckan så...... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0