71

det är så himla härligt. nu är typ sommaren här - även fast det regnar ibland och vissa människor är allmänt dumma i skallen så är jag jätteglad. jag vet inte riktigt varför. shoppade med mamma en hel del i fredags och det blir man alltid glad av. shoppade ett par skor - dinsko, jeans - carlings/miss60, linne o t-shirt - carlings och lite smink :) man blir så himla glad av att shoppa och en massa komplimanger har man ju redan fått så det känns ju ännu bättre då :P
i helgen så träffade jag och brownie en kille, kristallen, som var fett trevlig och som vi i fredags följde med hem till för att brownie skulle bli av med lite av sin fylla så vi spelade guitar hero och det var riktigt nice :) vilken trevlig kille alltså! han bodde fett nära också så det var ju en bonus! sen i lördags så drog jag, brownie och pam hem till robban och hans kompis lasse. vi lirade guitar hero hela kvällen, blev bjudna på cigg och dricka och det slutade med mysmys i sängen med kristallen för min del. jag tror jag gillar honom :$ det enda kruxet är att det skiljer 7 år mellan oss så det kan bli lite jobbigt när man tänker på det. som tur är har jag sandie att snacka med som vet exakt vad jag går igenom (efter egna erfarenheter ;) ).... han ringde igår och vi ska typ träffas igen på onsdag.....
vi har t.o.m med låt tillsammans.... <3



efter skolan idag så träffade jag brownie efter ett snabbesök i skanstull på hälsokosten för att köpa lite piller som dämpar hungern så.... beach08 here i come! hemma hos brownie lagade vi lite mat men jag var lite mätt efter att ha prövat mina piller men lite fick jag allt ner :P det känns bra nu för det stod på pillerburken att de är bra för viktminskning, inte för att jag vill gå ner i vikt (med flit liksom....) utan vill bara fixa formen liksom!!!
just nu snackar jag med danni på msn och vi har en del gemensamt eftersom vi båda blivit dumpade av stefan och snap va mycket vi har snackat. vem vet - vi kanske blir värsta buddies efter ett tag!! skönt att prata ut med någon som verkligen fattade i alla fall....
nu ska jag göra mig i ordning för jag måste ta bort allt smink, göra ansiktsmask, packa till imorgon och kolla oth <3


Kommentarer
Postat av: annaaaaaaaaa

WTF GIRL U BETTER TELL ME MORE ABOUT THAT GUY!! WHAT HAPPENED IN BED???
so write me an email kkkk PROMISE OR ILL GET MAD AT U!!!!

2008-05-20 @ 06:32:38
URL: http://wooonderful.blogg.se
Postat av: campera

i will, men jag gör det i slutet av veckan.... har ganska mkt att göra!!! :S !

2008-05-20 @ 08:43:03
Postat av: Anonym

vad i helvete! inte vara hungrigpiller? Asså lägg ner, inte bra inte bra! Käka nyttigt istället, du kanju inte hålla på å käka piller då blire ju ingen liksom ordentlig förändring! USCHA, mer träning å nyttig mat är det som är bäst min favoritsyssling!!! :D

2008-05-21 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0