67

igår var det en sån hejdunderskön dag så jag blev bara glad av att titta ut genom fönstret :P träffade brownie vid tången för att köpa cigg, idag fick det bli lm men det gjorde inget för jag hade ändå inte råd med några andra. vi åkte till kransen för att möta upp snuffsan. igår firade jag och snuffsan 8 månader som rökare ;) illa jag vet men det firade vi tillsammans med brownie i tanto och sen åkte vi till västertorp och köpte godis och satt ute och myste. vi gick senare hem till snuffsan för att hitta på nått lite annorlunda (vi brukar annars alltid gå promenad eller kolla film) men igår så föreslog snuffsan att vi skulle lägga pussel så jag valde ett 1000bitars pussel med marilyn monroe och nån snubbe på - fett fint jue! föreslog att hon skulle rama in det när vi böev klara för det gör alltid bambi med sina pussel :) åhh jag saknar verkligen henne nu. kommer hem från USA den 6 juni <3 

Kommentarer
Postat av: BAMBI (ANNA)

jag kommer inte hem förns June 16... inte 6.. :( CALIFORNIA FIRST YA KNOW!
wow 8 months of smoking?? thats bad ass chica!
WELL GO AND LOOK ON MY BLOG...
jag har färgat håret!!! SVART UNDER + BLONT ÖVER!
yeyyy i miss you ♥

2008-05-12 @ 23:42:06
URL: http://wooonderful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0