62

mattenationella gick faktiskt helt okej, hade inte övat så mkt och vissa uppgifter sket sig :P men det går säkert bra!
efter skolan drog jag till mammas jobb för att tigga lite pengar innan snuffsan kom förbi och vi stack till t-plan för att käka lite mums från vivo - köpte bröd och en kokosboll. jag förstår inte men jag har börjat käka bröd lite då och då - BARA bröd liksom. vissa tycker det är sajk men jag står för det!
senare anslöt hott av en slump, kul att träffa honom igen för det var sjukt sjukt länge sen asså..... även brownie pallrade sig upp ur sängen och kom och mötte oss. vi köpte cigg och satt och snackade på en bänk innan vissa av oss drog till donken och vissa drog hem. ganska skönt väder idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0