59

torsdag, fredag, lördag och en del av idag har jag spenderat på mitt landställe i trosa tillsammans med min familj och mina kära vän bomben. vi har haft det så sjukt skönt och motionerat är verkligen något vi har gjort ;) varje dag tränade vi bort över 1000kcal :) lite stolt - inte för att jag är en träningsnörd men det kändes bra tyckte vi båda :P HAAHA
vi har gjort en massa roliga saker: badat första gången i år, åkt moppe mellan trosa och gnesta, ätit fett mycket och fett gott, lyssnat på musik, tagit massa sköna powernaps, promenerat typ 5 mil (jag skojjar inte), smällt flugor på nätterna, snackat i flera timmar och hoppat studsmatta. vi har kommit på att om man hoppar studsmatta i 10 minuter är det lika mkt motion som att ta en joggingtur på 30 ;) vi körde intervallhoppning vilket var sjukt jobbigt. har ont i en muskel i magen jag inte ens visste fanns......

snuffsan är på väg hem från någon middag som typ tar hela kvällen, vi ska ses om en stund och jag ska uppdatera henne om en massa jag fått veta om mitt "EX" (vi har en del kvar att reda ut i.o.f.s så jag vet inte.....) och hon träffade ju oliven i helgas så...... ojoj så mycket snack! + smoking hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att jag kan prata med dig om allt älskling, du betyder mycket för mig

2008-05-05 @ 16:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0