94

jag säger bara en sak - men va fan :P
gud vilken härlig helg det här har varit :) åkte med mela till hennes landställe uppe i dalarna, hedemora och herregud så roligt vi hade :) listar mycket vi gjorde nedan, kej?

               

¤ badat ett flertal gånger - både vid deras brygga och vid barnbadet
¤ åkt båt - mela och emelie styrde men mela var inte den bästa haha ^^
¤ dansat runt midsommarstången - på midsommar med alla barnen
¤ vänt på dygnet - vi gick och la oss runt 4-5 varje natt - inget att rekomendera i efterhand direkt
¤ spelat kort - tecken och jag har läsrt mig gurka
¤ kollat film - jeepers creepers, legally blond, 13 snart 30 och början på några fler...
¤ tagit nattliga promenader - se bild 6, 7 och 8 vad vi gjorde då haha :P
¤ pratat - om ALLT
¤ 5-kamp med folket - det blev s&b, penna i flaska, kasta stövel, ring på flaska och vattenstafett :) minns du mela?
¤ MAT - herreshit va jag har ätit god mat denna helg eftersom mange (en i sällskapet) var köksmästare!!!!!! hjälp asså!
¤ sovit i en lekstuga på en madrass och kuddar - se bild 9 och 12 ;)
¤ ätit den största glassen jag ätit i mitt liv - sertiöst!!! min glass (till höger = 3 kulor och 20 :- = SICKSICK)
¤ lekt en massa och varit barnslig
¤ sjungit en massa - nu kan vi nästan alla som inte dansar.... right mela :P?
¤ skrattat och haft en allmänt rolig helg i sig :) <3

TACK nettan, mange, emelie, elli, peter, pia, adam, julia, chrille, vera, svenne, lillemor, mela och tillsist migsjälv :) <3 nästa gång, då jävlar HAHA

Kommentarer
Postat av: Melanie

aa fan vilken härlig helg det va, och shit va vi skrattade :D tack för att du hängde med, det gjorde midsommar ännu bättre än vanligt <3

2008-06-23 @ 14:31:21
Postat av: Melanie

och femkampen va ju fan bästa nånsin, tror aldrig jag har skrattat så mkt ;D och vi ÄGDE på suck&blow, 19 sekunder, inte dåligt :P

2008-06-23 @ 14:34:08
Postat av: sara

haha jaa va knäckte :P

VI har i.o.f.s övat innan men de andra... imponerande!!! we rock! <3

2008-06-23 @ 15:19:11
URL: http://campera.blogg.se/
Postat av: Melanie

Alltid :D

2008-06-23 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0