87

igårkväll så hade min brorsa fest för sin tjej som fyllde 30 år :) grattis linda!! det var roligt med god mat, välkomstdrink, snacks och sällskap. elin, min andra brorsas tjej hade assnygga skor på sig så mamma lovade att åka till skärholmen och spana in de med mig i veckan :) YES!
jag drog därifrån vid 22, då det började bli lite segt så då tog jag pendeln till älvsjö och bytte buss 142 till telefonplan. där mötte jag isesund innan jag åkte vidare hem till sandie i hagsätra. vi kollade på film och käkade lite gosaker :) vi bytte om, gjorde oss i ordning och hoppade ner i sängen och låg och pratade tills klockan närmade sig 5 *gäsp!!!*

sandie följde med mig till t-banan för jag skulle åka och jobba hos draken igen :O kan hon inte gör någonting själv eller vad? haha, men idag var det i alla fall den roligaste dagen! jag fick plantera om blommor, hänga tvätt, blanda drinkar, åka och handla, städa HELA garaget, ta en fikapaus och göra i ordning hennes barnbarns lekrum med alla dess leksaker och grejjer överallt :P det var jobbigt men roligt. nu har jag jobbat hos henne i totalt 15 timmar... om man slår ihop allt - vilket omfattar typ 1000 :- och det är det lätt värt! ska typ dit imorgon igen.....

annars ser mitt schema ut följande:
måndag - jobba hos draken och umgås med stephanie innan hon åker till pappsen
tisdag - MIN ANNA KOMMER HEM!!!!!! träffa henne och sen senare Erik
onsdag - Sanna - sverige v.s ryssland i kungsan :) nån som vill hänga på?
torsdag - Dalarna med Mela
fredag - Dalarna med Mela - Midsommarafton
lördag - Dalarna med Mela
söndag - Dalarna med Mela
måndag - hem från Dalarna

godnatt loosers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0