85

hemma igen efter en knaskväll med mela, brownie och janlisa :P vi satt på ett berg och rökte och sen drog jag, mela och brownie till hornstull för att växla pengar och köpa glass. brownie åt totalt tre glassar ikväll vilket jag tyckte var lite roligt :P sötnos där haha!!
på vägen hem fick jag för mig att jag ville leka blind så jag knöt min sjal runt skallen och mela och brownie fick turas om att leda runt mig på alla gator. gick in i lite saker bl a en buske, bänk och trottoar - men de var riktigt duktiga ändå. betyg - MVG!
nu kom vi hem och mela ska snacka lite med folk på msn medan hon satt på en film till mig - vår kära a walk to remember <3 se den folk!

mela såg en råtta idag!

imorgon kommer min älskade film jag snackar om hela tiden - GLADIATOR - beställde den från www.dischshop.se dag :) JEEEI
godnatt, när det nu blir???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0