84

hade en jättehärlig dag idag tillsammans med danni :) (lång historia :P). vi träffades vid 14 på hötorget vid bion och sen gick v till ett mysigt sushiställe. pong tror jag det hette och det ligger typ mittemot bion grand.... tror jag.... efter det så tog vi en promenad till typ djurgården och satte oss på en brygga och snackade och rökte lite. skönt! kunde verkligen snacka med henne så det kändes skönt. sen drog hon hem till sig och jag hem till brownie och vi planerade lite inför arvika :D kommer bli så jäääävla great asså!!!!

nu har jag käkar tårta och korv hos mela och alldeles nyss ringde janlisa så vi ska iväg och träffa henne och brownie som sitter på ett berg i kransen :) får se vad vi hittar på höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0