83

herrejävlar, kunde inte någon ha förberett mig på hur det känns efteråt med bedövningen efter att man varit hos tandläkaren??!!! shit, mitt dreggel bara rinner och jag har 0,1 känsel liksom! det känns lite wired och jag hoppas verkligen det släpper till klockan 14.00 för då ska jag och daniela käka sushi i stan. ska bli roligt att äntligen få träffa henne face to face liksom :)

messade just brownie så vi får väl se om jag träffar henne nu ett tag annars måste jag nog vila min mun och läpp för det känns som om de är 10 ggr större än vanligt men det ser helt normalt ut så.... usch usch!!! never again säger jag bara :O inte för att jag är eller blev rädd eller så..... men ja.... ni fattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0