81

igår var det skolavslutning vilket var underbart. det var väldigt roligt också i aulan när alla lärare sjöng markoolios låt inte sommar utan reggae och christer dansade runt halvnaken och gjorde en massa magdans och juckövningar haha. roligaste på länge! efter det drog jag, henning, alex, garrido, bomben, sandie, gabbi och c (?) till sandys och käkade lunch. sommarkänslor ja! sen drog vissa hem till esther mendan jag, garrido, bomben och sandie drog till ulriksdal och hade godispicknick i det sköna vädret, som från början var regnigt men nu hade solen kommit fram! vi hittade en liten fontän där som vi badade i på ett eller annat sätt :P kulkul! sen drog vi till nån jävla kaninholm, vilket jag var mycket skeptisk till eftersom jag HATAR av hela mitt hjärta (hamstrar också för den delen...). men det var faktiskt riktigt fint på den där holmen. härligt umgänge, fin strand och finfint väder! kunde inte riktigt bli så mkt bättre....

        

tack för en underbar avslutning tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0