79

jag är HELT slut. i helgen, både idag och igår, så har jag varit en mkt aktiv uppassare/assistent till mammas chef - låt oss kalla henne draken - och det har inte varit lätt ska jag säga :P jobbat i totalt 11 timmar vilket skulle bli en hel del pengar sa mamma så det får jag vara glad över i alla fall. jag har fått göra en massa saker - kan rabbla upp lite så får ni själva se: diskat typ 300 tallrikar och glas, städat, passat ungar, åkt och köpt öl (fråga inte!), lagt upp mat, springa andra ärenden, sätta ihop leksaker med drakens barnbarn, pratat i telefon, varit översocial, fått höra en massa skit och anklagelser och haft det roligt och jobbigt på samma gång :P men det var det värt!

i lördags hade bomben middag för mig, sandie och garrido också så då var vi hemma hos bomben och käkade god mat (som alla hade gjort själva), kollade en irriterande film som vi hyrt (den hette nått med heart och kid men minns inte vad :P jag blev mentalt störd av den HAHA), "bakade" jordgubbar doppade i choklad och snackade en massa strunt typ :) härlig kväll tjejer! såklart så glömde typ alla kameran så några bilder blir det inte för er gott folk.....

nu ska jag åka en sväng med moppen, tror jag åker över till brownie ett tag och senare ska jag träffa lundh som kommer vara nyfin i håret efter ett besök på sin mammas salong..... hönt!

Kommentarer
Postat av: anna

heartbreak kid??? hahaha the blonde girl is from sweden. that movie is kinda retarded huh??

well i miss you but ill be home in a week!!!

YOU BETTER COME SEE ME THEN!

2008-06-09 @ 04:40:05
URL: http://findmehere.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0