116

så nu är det alltså dags. inatt åker jag och bomben till grekland tillsammans med min familj. det här är en av de saker i sommar som man har längtat efter som mest och nu är de äntligen här! det känns overkligt på nått sätt :P det kommer en taxi och hämtar oss vid 4 inatt så gå upp måste man ju typ göra vid 3 och då kan man lika gärna skita i o sova....

idag blir det träff med brownie en snabbis innan jag ska träffa osten som vart i tyskland så hon ska få höra allt om biokvällen och jag allt om tyskland.... skönt och säga hejdå till de närmaste liksom <3
sen ikväll kommer bomben och sover över så det blir väl peppkväll antar jag.... kanske lite stac innan grekland.... man vet ju aldrig om man kommer hem igen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0